تازه‌ترین‌ها

زیرساخت دیجیتال

حذف درایورهای پرینتر در ویندوز
زیر ساخت دیجیتال

پاک کردن درایور پرینتر در ویندوز

حتماً می‌دانید که اغلب مشکلاتی که در کارکرد صحیح پرینترها به وجود می‌آید به خاطر نامناسب بودن درایوری است که در ویندوز برای آن پرینتر تعریف و نصب شده است.

ادامه مطلب
افزایش سرعت ویندوز ۷
زیر ساخت دیجیتال

۱۳ روش برای افزایش سرعت ویندوز 7

پایین بودن سرعت ویندوز یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه می‌شوند و همواره به دنبال راهی برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد سیستم خود هستند. در این مقاله ۱۳ روش و راه حل که به شما کمک می‌کند تا سرعت ویندوز و سیستم خود را افزایش دهید و شاهد بهبود عملکرد آن باشید، را معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب
شبکه پسیو
پسیو شبکه

بازدید اولیه و ارزیابی مصرفی پروژه پسیو

برای انجام پروژه چه کوچک و چه در مقیاس بزرگ، نیاز به اطلاعات اولیه‌ای خواهیم داشت که بتوانیم تعریف درستی از سیستمی که می‌خواهیم اجرا کنیم داشته باشیم و به دنبال آن بتوانیم میزان مصرفی و خدمات قابل ارائه را مشخص کنیم و بتوانیم برآورد قیمتی کلی را با درصد خطای کمی به مشتری ارائه دهیم.

ادامه مطلب

تحول دیجیتال سازمانی با هینزا
پاسخ به تمام نیازهای دیجیتال شما

تازه‌ترین‌ها

توسعه دیجیتال

سئو تکنیکال چیست
توسعه دیجیتال

سئو تکنیکال چیست؟ راهنمای جامع سئو فنی

در این مقاله، با آخرین اصول سئو تکنیکال آشنا می‌شوید تا موتورهای جستجو بتوانند صفحات شما را به‌راحتی پیدا، درک و ایندکس کنند. سئو فنی برای مبتدیان چندان پیچیده نیست و ما این اصول را به شکلی ساده و قابل فهم به شما آموزش داده‌ایم تا بتوانید به‌خوبی از وبسایت خود نگهداری کنید و مطمئن شوید که صفحات شما در نتایج جستجو به‌درستی نمایش داده می‌شوند.

ادامه مطلب
تبدیل ویدیو به متن با هوش مصنوعی
توسعه دیجیتال

بهترین ابزارهای تبدیل ویدیو به متن با هوش مصنوعی

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی جامع و مقایسه چندین نرم‌افزار برتر در حوزه تبدیل ویدیو به متن با هوش مصنوعی بپردازیم. آشنایی با بهترین ابزار هوش مصنوعی به شما کمک می‌کنند تا به راحتی فایل‌های ویدئویی خود را به متن تبدیل کنید.

ادامه مطلب
بهترین ابزارهای سئو در سال ۲۰۲۴
توسعه دیجیتال

بهترین ابزارهای سئو در سال ۲۰۲۴

بهترین ابزارهای سئو که با تحلیل رقبا، جستجوی کلمات کلیدی و ارزیابی بک‌لینک‌ها، به سئوکاران این امکان را می‌دهند که به عمق وضعیت سایت خود پی ببرند و مسائل را شناسایی و حل کنند. این ابزارها نه تنها عملکرد سایت را بهبود می‌بخشند، بلکه استراتژی‌های کارآمدی برای ارتقای رتبه و جذب ترافیک بیشتر ارائه می‌دهند.

ادامه مطلب